Lykkeliten Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Er det noen som har vært på Tharpu Chuli som jeg kan snike litt info ut av? Vurderer å hive meg på denne her, men vet fryktelig lite om fjellet. http://www.jagged-globe.co.uk/exp/itinerary/tharpu+chuli.html Siter
Lyngve Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Etter mitt syn er det galskap å betale hele 20.000 kr (ikke engang inkludert flyreise til Kathmandu) for et fjell som bare er 5600m høyt, og egentlig ikke er et fjell, men bare en liten forhøyning på en rygg (primærfaktor knapt 100 meter). Det er teahouse trek hele veien til Annapurna Base Camp, og fra der er det nesten bare en dagstur opp til toppen av Tharpu Chuli (Tent Peak). Du kan få lokale agenter i Kathmandu til å fikse dette for 5000kr max. Siter
Lykkeliten Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 17.000 pluss fly til Katmandu, eller 23.000 inkludert fly London-Katmandu. Men jeg ser poenget ditt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.