apetor Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Kjørte til Spiterstulen 13. juli, framme ved 22-tiden. Gikk inn til foten av nordryggen og teltet der. Gikk over Urdadalsryggen 14, juli, fra nord mot syd og deretter ned i Urdadalen. Møtte en person på ryggen, han gikk motsatt vei av meg. Filmet og tok bilder og nøt været, brukte en haug med timer før jeg var tilbake til teltet. Overnattet en natt til før jeg gikk tilbake til Spiterstulen og kjørte hjem til Vestfold. Gikk samme turen i fjor sommer, 26. juli, dårlig sikt. Gikk defor turen om igjen i år. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Eirik B. Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Så ut som en flott og spennende tur. Og ikke minst artig filming Hadde du med to kameraer? tenker på under badesekvensen... Siter
apetor Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 Ja, hadde med GoPro, se link http://gopro.com/products/?gclid=CIvKneLYlasCFQbwzAodbiWDog og vanlig videokamera. Brukte Goproen i noen andre scener også, på det smale partiet og en panoreringsscene. Siter
Eirik B. Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Kjekke de kameraene der, hvertfall når man vil filme i aktiviteter, kan jo bli knotete å drasse rundt på håndkamereaer i noen situasjoner. Sett de i bruk på ski/rulleski og sykkel så. Så hvorfor ikke svømming og klatring, når de er vanntette... Siter
coni Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Det er en filmsnut utover det vanlige! Kjempekult! Siter
Max1 Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Kul film! Ser ut til å ha vært en absolutt herlig tur. Skulle ønske jeg kunne tatt denne turen, men eggen ser for luftig ut for min del Siter
Nils Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Underholdende videosnutt fra Urdadalsryggen, med noe frisk bading mellom isflak på slutten. Brrr... At du brukte "en haug" med timer forstår jeg. Må jo ta litt tid å filme alt det alene, så sant du ikke har et kamera som går selv da. Siter
Blackbrrd Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Jeg satte utrolig pris på den videoen. Kan nok aldri tenke meg å gå turen pga høydeskrekk, men fikk ihvertfall litt av opplevelsen her! Siter
apetor Skrevet 12. september 2011 Forfatter Skrevet 12. september 2011 Takk for tilbakemeldinger folkens! Ja, Nils, det blir en del fram og tilbake, da kameraet dessverre ikke er selvgående. I tillegg er jeg flink til å bli stående/sittende i evigheter og se på utsikten. Siter
Koppen Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 "Nye" kameravinkler og helt annerledes filming. Kompakt, morsomt og inspirerende. Både mht å dra på tur og det å få ekstra mye ut av den, og med seg hjem! Det er bare å bøye seg i støvet... Og nyte, selvsagt! Takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.