vide vidde Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 hei, vi er et lite jaktlag på tre mann(muligens fire) som har fått elgjakt i dividalen i indre troms, vi skulle gjerne vært flere da vallet er relativt stort, (ca 35 km2 ) og kunne ha bruk for en jeger til eller kansje to. vi søker etter en jeger helst med noe erfaring fra elgjakt, og har du jakthund ville være helt uberbra. vi er et relativt ungt jaktlag, (20, 24,40, og 30 år), men omgjengelige og blide, og åpne for folk i alle aldre. du bør ha evne til å tåle til tider eksessiv sjitprat rundt bålet og ellers være positiv å lett og forholde seg til. høres dette ut som noe for deg? send pm Siter
vide vidde Skrevet 4. september 2011 Forfatter Skrevet 4. september 2011 vi har også bruk for ''drivere/spottere'' og dette krever ikke erfaring eller jegerprøve, så hvis du kunne tenke deg en dag eller to(eller mer) som driver er dette også høyaktuelt. Siter
EinarW Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Høres interessant ut, men kanskje litt for langt unna... ew Siter
vide vidde Skrevet 4. september 2011 Forfatter Skrevet 4. september 2011 det er det du som bestemmer, vi har flyplass her og. Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hvilke datoa e det snakk om? E det langt oppi Dividalen valdet ligg? Siter
vide vidde Skrevet 4. september 2011 Forfatter Skrevet 4. september 2011 fra den 25.sept og til vi har felt kvota eller til 31.okt vallet ligg i devdis. ca midt i dalen. Siter
strebus85 Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 jamennfaenda, Videvidde! Det hadde vært noe for meg! Ved devdis er det bra, da slipper dere å bære dere ihjel. Først kommer IKEA, så flyr plutselig Norwegian til Torp og nå dette. Kanskje høre makter (Hausberg?) vil at jeg skal flytte nordover igjen? Siter
vide vidde Skrevet 5. september 2011 Forfatter Skrevet 5. september 2011 det må du jo fatte at det å flytte sørover kan jo aldri gå bra, Siter
vide vidde Skrevet 10. september 2011 Forfatter Skrevet 10. september 2011 vi har forøvrig mulighet til å felle bjørn også. Siter
Joker Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Hadde vært moro å vært med på, men jeg er desverre dårlig tell å bære sekk eller gå i terrenget for øyeblikket. Kanskje jeg bare kan sitte rundt bålet og drikke kaffe. Siter
strebus85 Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 vi har forøvrig mulighet til å felle bjørn også. satan! Siter
Veidemannsblod Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Skulle veldig gjerne meldt min interesse for dette, hadde det ikke vært for at jeg er med på et jaktlag utenfor Tromsø. Høres ut som et fantastisk fint område og et flott 'fremadstormende' jaktlag. Hilsen ung 30-åring Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.