la7tma Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 jeg har vært så uheldig å få kvae på et av mine tau. når jeg skulle rappelere ned ble jeg hengende i det området som var sausa inn med kvae. er det noen som har tips får å få det bort. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 http://www.komplettklatring.no/blogg/video-som-viser-vasking-og-renhold-av-klatretau Siter
la7tma Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 kvae tror jeg er for klissete til å vanlig vask tar det. så det der har jeg ikke noe tro på Siter
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Gjør hva du vil. Jeg har klatret i over 30 år og vasket en del tau på denne måten, og det har alltid gått greit for meg. Jeg bruker ofte en taubørste som jeg trer tauet gjennom, og har alltid klart å fjerne skitt, inkludert kvae.. Men, ettersom du ikke har tro på det, så finner du garantert sterkere saker som lettere fjerner kvaen, men ikke be meg eller noen andre om å bruke det tauet etterpå.. Siter
Adler Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Har du fått kvae på tauet, må du kjøpe nytt. Ikke lek med livet ditt. Tau er forbruksvare, liv har du kun ett av. Siter
Halfdan Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Må du gjøre noe? Tenker det slites ut av tauet ved bruk ganske snart. Siter
la7tma Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 Sitat Gjør hva du vil. Jeg har klatret i over 30 år og vasket en del tau på denne måten, og det har alltid gått greit for meg. Jeg bruker ofte en taubørste som jeg trer tauet gjennom, og har alltid klart å fjerne skitt, inkludert kvae.. Men, ettersom du ikke har tro på det, så finner du garantert sterkere saker som lettere fjerner kvaen, men ikke be meg eller noen andre om å bruke det tauet etterpå.. der kom det et fornuftig svar . dette hjalp. tusen takk for hjelpa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.