Sollis Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Hei! Var i Lofoten og klatret i forrige uke. Sov ved klatrecampen på Festvåg like i nærheten av Henningsvær. Under nedpakking av teltet og campen har sannsynligvis mit kjære kamera forsvunnet. Kameraet i seg selv er ikke noe verdifullt, men bildene som ligger på det er svært verdifulle for meg. Kameraet ligger nedpakket i en grønn pakkpose (Merke: Sea to Summit). Kameraet er et Panasonic Lumix DMC TZ3. Hvis noen har funnet eller sett kameraet mitt, ville jeg blitt meget glad om vedkommende kunne sent meg en PM. Eivind Siter
HVA Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Hei. Jeg kan sjekke det opp for dg(høre med de som event, er på campen) skal den vn i morgen. Siter
Sollis Skrevet 28. august 2011 Forfatter Skrevet 28. august 2011 Hei! Det hadde vært utrolig snilt Skal du dit for å klatre? Siter
HVA Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Hei. Beklager sent svar men ikke napp i kamera. Var bortom NNKS mn ikke for klatring... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.