Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommerens beste turopplevelse?


larka

Anbefalte innlegg

Sommeren er forhåpentligvis ikke over ennå. Vi har september og oktober å håpe på for turer i skog og fjell. Men det kunne være spennende å høre hva som har vært årets turhøydepunkt her på Fjellforum. Undertegnede har fått dekket sitt villmarkssug til fulle. Gausdal vestfjell, Femundsmarka og Finnmark har bidratt til dette. Vanskelig å rangere, så det gjør jeg ikke. Konstaterer bare at jeg har fått vandre i vakker natur, prøvd fiske(u)lykken, fine stunder ved bålet og samvær med gode venner. Så forhåpentligvis kan jeg se vinteren fortrøstninsfullt i møte.

post-4167-133474764783_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For undertegnede var jomfruturen til Femundsmarka et høydepunkt i sommer, selvom turen ble litt amputert. Skulle hatt noen dager til der. Neste sommer får det bli kanskje.

Neste høydepunkt i sommer kom med turen opp på Hårteigen på Hardangervidda. Det var første gang. Har vært forbi noen ganger tidligere, men nå var været bra til en tur opp.

Nå er det å krysse fingrene for noen fine helger i høst. Noen turer i Etnefjellene har jeg lyst på.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

5 dagers tur på Sennaland - Vest Finnmark.

Var i samme området i fjor.

Ett dårlig vær, forferdelig ulendt. Fisket var ganske dårlig. Fikk ca 50, men ellers en knall tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.