nkfprosjekt Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Dette er ikke promotering eller reklame for organisasjonen det er snakk om. Hos Norges Kreative Fagskole i Trondheim driver vi for tiden på med et tverrfaglig prosjekt som innvolverer tre forskjellige linjer. WWF er sentralt i dette prosjektet, og vi har derfor noen spørsmål. Først og fremst, vet du hva WWF er? 2: Er du medlem? 3: Hvorfor er du i så fall medlem? Hva gjorde at du valgte å melde deg inn? 4: Hvis ikke du er medlem, hvorfor ikke? Og hva savner du / skal til for at du blir medlem? Siter
ruggen Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Meget kort for mitt vedkommende: 1: Ja, delvis, men ikke tilstrekkelig (som med masse annet). 2: Nei. 3: - 4: Delspørsmål 1: Kjenner ikke organisasjonen tilstrekkelig, men opplever ofte interesseorganisasjoner generelt som lite nyanserte og "ekstreme/fanatiske". Delspørsmål 2: nøkkelord vil være mer informasjon, relevant informasjon, nyanse, seriøsitet, enighet vedrørende grunnlaget for organisasjonen, enighet omkring drift +++ jeg er klar over at jeg selv kan finne ut av det meste omkring dette. Noe av årsaken til at jeg ikke har engasjert meg nevneverdig ( om noe) i organisasjonen tror jeg delvis henger sammen med at den drukner i mylderet blant mange andre i en ellers hektisk hverdag som bare har 24 timer. Jeg har med andre ord ikke prioritert tid på dette. Mvh Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 1. Er det ikke de med pandabrødene? World wildlife ettellerannet federation kansje? 2. Nei. 3. --- 4. Vet ingenting om de enn at de styrer med å berge pandaer og baker pandabrød Siter
nkfprosjekt Skrevet 25. august 2011 Forfatter Skrevet 25. august 2011 Det er de med pandalogoen ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.