Blymydd Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Heisann! Jeg planlegger en helgetur med utgangspunkt i Haugesund. Dvs fra lørdags morgen med retur søndag. Jeg har tilgang til bil. DNT hytte er å foretrekke Noen tips/ruter?? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Olalia eller Blomstølen i Etnefjellene? Sandvasshytta eller Simlebu er også alternativer der. Evt. bare Longåsdalen i Vindafjord. Velger du telt kan du kikke innom bloggen min Siter
mila Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Eller hvis du vil litt lenger bort kan du kjøre til haukeli og gå til en av de nærmeste hyttene på vidda. Eller du kjører til Suldal og opp til kraftstasjonen (forbi Kvilldal, Kjetilstad) og parker på p-plassen der. Så drar du inn til Stranddalshytta. Vil du ha topptur er Melderskin i Rosendal et morsomt alternativ, men det er vel mest en dagstur. Bjarne: Flott blogg du har! Nå er det like før jeg investerer i fiskestang og jeg har aldri interessert meg for ferskvannsfiske før! Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Sitat ........ Bjarne: Flott blogg du har! Nå er det like før jeg investerer i fiskestang og jeg har aldri interessert meg for ferskvannsfiske før! Ingenting smaker så godt som egenfisket fjellaure på tur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.