Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 10000 registrerte brukere!

Den siste registrerte brukeren er ØysteinJ

Våre brukere har skrevet 202410 innlegg

Vi som står bak FF gratulerer og ønsker ØysteinJ velkommen.

Annonse
Skrevet

Heisann folkens, og takk for det. Jeg så ikke den komme, for å si det sånn. 8)

*holde en sjampoflaske som trofé* Jeg vil gjerne takke mamma og pappa. Også søsteren min. Og katten min, Børre. Uten dere hadde jeg aldri blitt denne verdensvante nettsurferen, og meldt meg inn på dette forumet. *snufs* Dere betyr alt for meg. *hulk*

Nei, seriøst, dette virker som et knall forum, innen en interesse som jeg egentlig bare de siste årene har begynt å fatte interesse for. Veldig artig! :lol:

Skrevet
Benytter anledningen til å sende en takk til de som har lagt ned mye tid for at dette skal funke.

Veldig bra! :lol:

Bifalles, og vil legge til en liten takk til alle dere som besitter erfaring og kunnskap i store doser som dere velvillig deler av. 8)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.