Miapåtur Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Har nettopp vært innom Jernia, og rasket med meg en Leatherman Wave. Siste ekemplar, i utstillingsmonteren. Har etterhvert fått med meg at den finnes i "norsk" og "utenlandsk" utgave, og at Wave'n ikke nødvendigvis er den samme over alt. Min ligner veldig på "New Wave" som selges på xxl, og jeg synes i grunn etuiet var skikkelig kjipt. Hadde forventet et i 100 % lær, og i tillegg et som omslutter verktøyet godt. Dette er mest nylon, og virker veldig løst. Har jeg kjøpt billigutgaven?? Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Vet ikke om det er noen "billigutgave" men ett lite søk på keelko viste dette: http://shopping.kelkoo.no/ssc-164401-leatherman-wave.html Siter
MH Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Har ikke sett det brune læretuiet i salg på flere år. Alle Leathermans jeg har sett i senere tid har nylon og lær i kombinasjon. Siter
Miapåtur Skrevet 16. august 2011 Forfatter Skrevet 16. august 2011 Har ikke sett det brune læretuiet i salg på flere år. Alle Leathermans jeg har sett i senere tid har nylon og lær i kombinasjon. Takk for svar! Dro innom XXL for å sjekke hva de hadde av Leatherman, og de kunne bekrefte at læretuiet tilhører historien. På XXL var Wave 100 kr billigere enn tilbudet på Jernia. Siter
chrissern Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Jeg kjøpte en Leatherman i sommer, og da kunne jeg velge om jeg skulle ha nylon eller læretui.. Har i tillegg en Leatherman PST II, som jeg har hatt i 7 år nå. Uansett om du har kjøpt "billigutgaven" har du ingenting å frykte. Meget god kvalitet, og tåler det meste! Siter
wickwire2000 Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Etuiet i nylon som følger med nå er i hvertfall veldig vidt. Har mistet Leatherman ut mange ganger. Flaks at jeg har funnet den igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.