Miamaria Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Er det noen som vet om en god sekk for barn, som også er laget for å ha sånn drikkesystem med slange ut av, sånn som på mange voksensekker? Siter
hvalhai Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Heisann! Min datter på snart tolv, har en Osperey jib 35. Der er det hull til slangen og ei lomme inn mot ryggen til å ha vannposen i. Hun er meget fornøyd med den sekken . Hilsen fra Heidi Siter
Miamaria Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Så ut som en flott sekk, men den er nok noe stor til den ungen det er snakk om. Siter
Gjest PaperCut Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Så ut som en flott sekk, men den er nok noe stor til den ungen det er snakk om. Kanskje det hadde vært lurt å si noe om barnets alder/størrelse, så slipper vi å gjette? Min sønn har hatt denne sekken siden han var ca 7-8 år, den har rom for drikkeblære og gjennomføring til slangen. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/productdet.asp?gid=13&subgid=91&wwwalias=Speiderbutikken&pid=1294 Siter
Miamaria Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Jeg tror det er ca. 7 år, men mulig han også er noe liten for størrelsen. (Jeg har ikke spesielt peiling på sånt.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.