Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Er på utkikk etter nytt fjellskiutstyr, og vurderer en av disse typene mot 75mm. Er først og fremst ute etter en diskusjon om hvilken av disse to standardene som er best for fjellski og hvilke sko som bør velges. Selv om jeg er usikker på om jeg skal velge SNS/NNN eller 75mm er det jo greit å vite hvilket SNS/NNN alternativ som er det beste. Skal brukes sammen med "allround" fjellski med hel stålkant. Siter
Jørgen Eek Aarstad Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hei! Vi var to gutter som skulle kjøpe oss nye ski i vinter og vi hadde bestemt oss for Åsnes Rago m/kortfell, Alfa Skarvet GTX støvel, og SNS binding... Vi gikk til Oslo Sportslager og fikk hjelp av en meget hyggelig mann, og kom ut med Åsnes Raga m/kortfell, Crispi Nordpolen støvel og 75mm binding med hælløfter... Har ikke angret ett sekund, men jeg har også et par Fischer E99 'etellerannet' med NNN BC binding og normal støvel som jeg bruker på "snillere" turer. Grønn-Tore Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.