Gunslinger Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Alfa Horn fjellsko/støvler. Jeg har prøvd de i butikken og de satt godt på foten min samtidig som de var gode å gå i. Førsteinntrykket var derfor bra, men jeg har bare funnet én test av skoene (her:http://www.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article668952.ece). Det hadde derfor vært veldig interessant å høre om det er noen personer her på forumet som hadde noen erfaringer med disse? Siter
Hardangermannen Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Har hatt de i over ett år nå. Gode allround sko. Brukendes såle på våt sten. De er kanskje i letteste laget for turer som er mer krevende. Liker snøre systemet som fungerer godt. Har foruten Alfa Horn også Alfa Ronde og Bever Pro. Siter
Trango Skrevet 21. august 2011 Skrevet 21. august 2011 Generelt så kan man si at Alfa lager utmerkede sko. Hvis de passer deg bra og føles komfortable da du prøver de, så vil du med all sannsynlighet bli fornøyd. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.