Raines Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Flott video gleder meg ikke noe mindre nå drar opp dit den 13.august Siter
jaktlagnord Skrevet 4. august 2011 Forfatter Skrevet 4. august 2011 Flott video gleder meg ikke noe mindre nå drar opp dit den 13.august JA Der bare å glede sæ, vi var der i 7 dager, fantastisk, , kor du ruta di går da? Siter
Raines Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Hei - Var inne ved lillekjukkelvatn forrige sommer,gikk fra tomasvatn,helt fantastisk område. I år går ruta fra store namsvatn,opp til gaukarvatn,viermavatn, randseren,rotnan og avsluttes i susendal. Blir langt å gå,men har 9 dager på meg. Hvilken rute brukte dere? Siter
Raines Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hei - Er det noen vet hvor lang tid man normalt bruker fra Namsvatn til Gaukarvatn?Tar båten over namsvatn. Siter
Bulllens_Eirik Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Flott film. Vekker minner fra ukestur i Børgefjell i 2009. Vi gikk fra Susendalen via Virmavatnet og ned til båtskyss ved Namsvatnet. Beskrivelse av turen: http://bullens.no/turer-2009/68-borgefjell-03-09-august-2009.html Legg merke til sandstranda ved Virmavatnet. Langgrunt vann med sydenstrand. Anbefales på varme sommerdager 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.