totoni Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Hei! Ett par hundre meter fra hvor jeg bor har jeg mitt eget 'klatrefelt'. dvs en fjellvegg ca. 150 m lang og 20-40 meter høy. Den har aldri blitt klatret i før ( såvidt jeg vet), rart siden dette befinner seg på østlandet, med flott granitt og enkel adkomst. Nå er jeg ganske fersk på dette med klatring, ikke er jeg god heller, så det er mange ruter jeg ikke kommer opp. Det er en del opprenskning som må gjøres en del steder, noen trær som bør felles osv (grunneier er i slekta så det er ikke noe problem). Men jeg har lyst til å bolte litt her og der. Kanskje få det litt kjent, sånn at barna og jeg ikke er helt alene hele tiden, kjekt å bli kjent med andre. Hvordan går jeg fram? Det hadde jo vært kjempeartig å klatre opp noen ruter som første mann eller? Noen lokal klatreklubb med aktivitet i er det lite av her.. Eller er det sånn at alle klatrere drar til de etablerte klatrefeltene? Siter
Adler Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Hei. Dette høres jo kjempespennende ut. Har du en mer presis stedsangivelse ? Nærmeste by f.eks Siter
totoni Skrevet 1. august 2011 Forfatter Skrevet 1. august 2011 Det ligger i granittens hjemby, Halden. Kan ta noen bilder i morgen. Siter
janv Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 kor e bildan?? vente vente vente... evnt gps koordinater Siter
Barney Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg venter spent på mer info og bilder, jeg holder til ikke så veldig langt unna Er heller ikke fremmed for å bidra med pussing og mekking. Siter
totoni Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Bare morsomt med besøk! Mer informasjon ligger her http://www.granvik.no/korpefjellet/ Siter
Barney Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Aiai, ser spennende ut Og kult at dere er i gang med arbeidet! Hvor mange ruter tror du det er potensiale for? Og finnes det naturlige linjer der og? Siter
totoni Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Skrevet 9. oktober 2011 Ja, det er kjempeartig. Jeg overlater det til andre, mer erfarene å svare på hvor mange ruter og evt naturlige linjer. Siter
vertikal Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Det var vel ikke så mye muligheter for naturlig sikrede linjer der, men det er fortsatt mulig å sette opp flere boltede ruter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.