Bremseklossen Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg lagde for litt siden nettsiden Bremseklossen. Siden er ikke ment som en personlig blogg, men en side der folk flest kan finne tips til vedlikehold av sykkelen sin, og guider til sykkelturer i Norge. Derfor lurer jeg på hva dere synes om siden, og tar gjerne imot forslag til hvordan den kan bli bedre. Hvis noen bare har negative kommentarer vil jeg gjerne høre det også Siter
essem Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Ser bra ut, nyttig innhold. Fargekombinasjonen rød/grønn er problematisk for fargeblinde, så det bør du vurdere å endre. http://www.digme.no/tips/fargeblind.html Mørk grønn skrift på lys grønn bunn blir vel også problematisk. Siter
Bremseklossen Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Skrevet 30. juli 2011 Takk for tipset! Jeg prøvde å endre på dette i Blogspots brukergrensesnitt, men enten fikk jeg det ikke til eller så ble det ikke fint. Siden jeg var litt misfornøyd med Blogspot fra før, og hadde hørt mye bra om WordPress, flyttet jeg nettsiden dit. Alt av flytting tok bare 15-20 min Hvordan er designet på bremseklossen.wordpress.com i forhold til fargeblindhet? Siter
Bremseklossen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Skrevet 2. august 2011 Har endret design enda en gang nå, det nye ser både bra ut og skulle være topp mht fargeblindhet etter det jeg har skjønt. Gi gjerne tilbakemeldinger Siter
essem Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Standard farger er bra. Nettside er en liten evolusjon, du blir aldri fornøyd med den og kommer nok til å gjøre flere endringer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.