Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lagde for litt siden nettsiden Bremseklossen. Siden er ikke ment som en personlig blogg, men en side der folk flest kan finne tips til vedlikehold av sykkelen sin, og guider til sykkelturer i Norge. Derfor lurer jeg på hva dere synes om siden, og tar gjerne imot forslag til hvordan den kan bli bedre. Hvis noen bare har negative kommentarer vil jeg gjerne høre det også :arrow:

Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Jeg prøvde å endre på dette i Blogspots brukergrensesnitt, men enten fikk jeg det ikke til eller så ble det ikke fint. Siden jeg var litt misfornøyd med Blogspot fra før, og hadde hørt mye bra om WordPress, flyttet jeg nettsiden dit. Alt av flytting tok bare 15-20 min :arrow:

Hvordan er designet på bremseklossen.wordpress.com i forhold til fargeblindhet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.