Lizzy Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Nei. Da ville det neppe vært fisk igjen i vannene våre.. hehehehhee.. Siter
Lizzy Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Penger og en tur på Meny.. Kanskje det ja.. Siter
Lizzy Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Ikke egnet for folk med ønske om fred og ro i fjellheimen. Kanskje akvariumsmat er tingen?? Nei, blir vel bedre i august =) Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 REs skrev (På 25.7.2011 den 8.55): Hvis du ikke liker mygg, knott og andre stikkende innsekter så kan du ta deg en tur til Island. Der er det bare en masse små svarte fluer. De liker folk som svetter, men de verken stikker eller biter. Da har du ikke vert ved Myvatn😉 Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 Aaaaaaaahaaaaa skrev (1 minutt siden): Da har du ikke vert ved Myvatn😉 Men den stikker ikke heldigvis😃 Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 Aaaaaaaahaaaaa skrev (3 minutter siden): Men den stikker ikke heldigvis😃 Men knotten der kan være litt plagsom har jeg lest. Siter
chatmaster Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 Aaaaaaaahaaaaa skrev (53 minutter siden): Da har du ikke vert ved Myvatn😉 Aaaaaaaahaaaaa skrev (52 minutter siden): Men den stikker ikke heldigvis😃 Aaaaaaaahaaaaa skrev (48 minutter siden): Men knotten der kan være litt plagsom har jeg lest. Ikke noe suksess på Tinder? 😁 Siter
Aaaaaaaahaaaaa Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 (endret) chatmaster skrev (1 time siden): Ikke noe suksess på Tinder? 😁 Den forstod jeg ikke? Endret 12. april 2022 av Aaaaaaaahaaaaa Siter
Rolf Espeland Skrevet 12. april 2022 Skrevet 12. april 2022 (endret) Aaaaaaaahaaaaa skrev (4 timer siden): Da har du ikke vert ved Myvatn😉 Jo, jeg har vert ved Myvatn sammen med en venn som bor i Akureyri. Jeg ble også invitert med på ørretfiske i en elv der, men jeg hadde kun tatt med en lett slukstang, ikke fluestang og sluk var ikke lov der. Men vi badet i noen grotter med naturlig oppvarmet vann og spiste middag på en restaurant som hette "Fjoset" og som lå vegg i vegg med et stort fjøs med bare en stor glassvegg mellom. Myvatn er et fantastisk område og det kan godt hende at jeg drar tilbake dit, men da med rikelig med fluefiskeutstyr. Endret 12. april 2022 av Rolf Espeland 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.