wildalfred Skrevet 21. juli 2011 Skrevet 21. juli 2011 Hei, snella mi har tatt kvelden og jeg trenger en ny. noen tips til hva som er bra? vil ikke gå høyere en 1500 viss det ikke er nødvendig. til fluefiske alså. Takk MVH Alfred Siter
sindreisen Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har et veldig bra tips! Orvis, verdens eldste fluestangprodusent, lager sneller helstøpt i titan. De er kompakte, solide og veldig vakre. www.utstyret.no selger Orvis Battenkill til i underkant av 2000. har du 2-5#-stang, koster snella 1800, og skriver du inn rabattkoden "badenpowell" får du 10%. Da er vi på 1600 kroner Siter
tjbaggerød Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Sikkert gode tips fra sindre der.. Her er et par rimeligere tips fra skittfiske.. Ta en titt litt ned på siden .. tenkte på den visoin gt snella... Har ikke testen den selv altså , men tilbudet er jo knall.. http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx Siter
REs Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Er ikke fluesnella stort sett bare et sted å oppbevare snøret? Jeg har flere fluestenger og til en enhåndsstang så fungerer snella stort sett bare som en oppbevaring for snøret. Det er ikke ofte jeg harr opplevd å kjøre fisk med snella, stort sett så brukes bare venstrehanda til å trekke in snøret / fisken med og så rulles snøret inn på snella etterpå. Til større fisk, laks etc., så kan det kanskje lønne seg å ha en kraftigere snelle, men ellers ville jeg heller lagt litt ekstra penger i stang og snøre enn i snella. Mannen bak stanga og kasteteknikken er nok viktigere enn prisen på utstyret, men det er jo en smakssak. Siter
Stormdalen Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Categories/%22WATERWORKS%20LAMSON%22 fantastiske sneller som også tåler en støyt DU kan også sjekke ut danielson Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.