SuperTed Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Tenkte spørre noen av dere som har en Xero250 om hvor mye skade den posen tar av å ligge 2-4 måneder i kompresjonstrekket? Kom over en butikk som selger en til halv pris grunnet dette, vurderer faktisk å kjøpe den - er uansett en "sommerpose". *Redigering* Kan gjerne legge til her fra noe av det jeg har sett på nettet at det er varierte tilbakemeldinger ang. hvor vidt dunen mister strukturen sin ved langtids komprimering. Flere mener det er verre å pakke dunen ut og presse den ned igjen kontra å la den ligge komprimert i samme posisjon. Også under frakt, fra produsent, hos selger og inntil produktet blir solgt er dunen komprimert over lang lang lang tid. Western Mountainering har i flere tilfeller fått poser tilbake som er tilsynelatende flate av forskjellige grunner, tilbakemeldingen fra selskapet var da at de vanligvis bare kjørte posene en runde i tørketrommel også var de like "fluffy" som nye igjen. Noen tanker? Siter
knadne Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Hive den inn i en stor tørketrommel med en masse tenniballer, eller et par joggesko, så blir det bra igjen. Om ikke du skal kjøpe den, så vil jeg gjerne vite hvor jeg kan få kjøpt den.. Siter
hSkyyy Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har hvertfall hørt om en som hadde en misshandlet dunjakke. For å få den opp igjen, kjørte han en vask og en god runde i tørketrommelen, så var det løst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.