Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Gikk "mainstream" i går, og dro til Finse. Besøkte Kyrkjedørsnuten og Flakavassnutane. Tror jeg kan love noen bilder som gjør at de våte dagene i Januar kanskje glemmes en stund; http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/flakavassnutane.html Siter
Nils Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Arnt, det rykket veldig i skifoten da jeg koste meg med bildene dine til morgenkaffen. For noen nydelige vinterbilder! Og nok snø også. Ingen stor fare for riper under skiene der akkurat. Siter
gi Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sitat For noen nydelige vinterbilder! Og nok snø også. Ingen stor fare for riper under skiene der akkurat. Det er vel bare det "sentrale" øst- og sørlandet som ikke har tilbakelagt "riper i skia"- sesongen nå Geir Siter
ods Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dette var flotte vinterbilder, Geir. Akkurat så tilkittet av snø husker jeg Kyrkjedørsnuten fra mine mange turer dit. For øvrig er Finse ett av mine favorittsteder når det gjelder skiterreng for fjellskiløping. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.