Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må utrykke min frustrasjon et sted over Hvaler!

Var der ute denne helgen for å prøve å fiske litt med barna, men tror jeg aldri har følt meg så lite velkommen noen sted!

Overalt var det hytter, overalt var det private håndskrevne skilt med teksten-Parkering forbudt, private brygger overalt!

Vi kjørte rundt flere steder, sikkert 1,5 time tilsammen for å prøve å finne et greit sted.....håpløst...

Eneste stedet vi fant var under siste brua før den gamle bomstasjonen.....

Så hvis det er noen som kan gi meg et spesifikt sted å fiske inkludert et sted vi kan parkere så setter jeg stoooor pris på det!

Gjerne veibeskrivelse og!

Annonse
Skrevet

Dette vet jeg alt om - født og oppvokst på Tjøme - og jeg kan bare si at du må venne deg til det: Denne delen av landet er kjøpt opp av folk med råd. Badegjestene er stort sett hyggelige, men øyene i Oslofjorden er ikke stedet en oppholder seg dersom en liker litt privatliv.

De små øyene lenger ut i havgapet er ikke kjøpt opp ennå, men ikke tro at de er folketomme for det. Likevel er det mulig å finne seg et svaberg som er ledig. Husk at jo vanskeligere det er å komme i land, jo større sansynlighet er det for at du får stedet i fred.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er nok av ledig plass på yttersiden av øyene, i alle fall på vestre Hvaler, men du må gå et stykke fra veien ja.

Derimot er det dårlig med fisk, her har vært for mange og fisket i tidligere år. For 20-30 år siden var det vits i å fiske på Hvaler, nå er det ikke bryet verdt lenger.

Fiskedisken på meny er nok et sikrere valg om det er fisken som teller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.