Gå til innhold
  • Bli medlem

Toppturer Sunnmøre våren 2005


livsnytar

Anbefalte innlegg

hei igjen. åpner en tråd og vil legge inn litt turrapporter utover våren her frå sunnmøre. andre må gjerne henge seg på.

i dag vil eg berre melde om kanonføre i fjellet. var på randers topp, gjekk frå det stygge fonnvernet som står omtalt i skiturarboka. fekk ca 1200 meter nedkjøyring i tørr snø. rett og slett lekkert, jomfruelig snø. :wink: måtte altso bære skia oppover eit lite stykke til ca 200 moh. kan anbefalast no framover om veret holde seg slik som det er no. god tur!

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tiltak :)

Var selv på en kort morgentur torsdag. Gikk opp Barstadsetra til Klovevatnet. Meningen var å gå opp på Masdalskloven, men skavler låg langs ryggen (le-side). I bratta litt inn mot vatnet var det gått skred, så det ble stopp ved vatnet. Ikke fullt så bratt der jeg hadde tenkt meg opp, men bratt nok (ca 100m) til å løse ut skred. Jeg mener kartet må lyge litt på denne fjellsida :wink:

Føret var kanon. Trist at hellingen fra Klovevatnet, ned igjen til setra ikke er så bratt... Turen ble gått for å prøve å få noen bra bilder av Molladalstindene. Men jeg ble lurt av overskyet og dels dårlig lys på formiddagen, så det ble sånn midt-på-treet-bilder... En grei start på dagen var det, selv om den ble avsluttet med 8 timer på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei igjen. påske, og vermeldingane fram mot helga ser flotte ut. frå fredag er det meldt sol og velstand på nordvestlandet.

var i går på tur frå bjørkedalen til vassendfjellet 1134, bytingstind 1260 og trollvasstind 1285. hyrnene 1133 nord for vassendfjellet kan knappaste kallast ein topp men glei no bortom der og. var skiføre heilt frå veien i bjørkedalen. gjekk mot laurdalen og tok av nordover der veien kryssa tverrelva. vidare over sandvikselva og rett på vassendfjellet. frå trollvasstind er det berre ein liten avstikkar vidare nordvestover til geitemjølkegga 1230. retur la vi over litletuva 896. er ei fin side nedover der og hadde håpa på kanonforhold men den varme vinden og sola hadde gjort sitt med snøen og det var eit pill råttent luggeføre.

trollvasstind er minst like aktuell frå dalsdalen om ein vil ha ei fin nedkjøyring sørvestover mot sanden.

då er det berre å håpe at godveret slår til frå fredag av som meldt. god påske til alle!

mvh ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smått innom kontoret en tur i dag. Kan ikke klage på været som har vært siden langfredag. For i morgen er det litt uenighet om været, men sol ser det ut til å bli. Da blir det nok topptur.... Hvilken bestemmes i kveld... :lol:

Fredag ble det topptur på Veirhaldet (Bondalseidet). Skitrekket ble benyttet opp i fjellet. Det var en del flere som også hadde funnet veien til topps (bombe :wink: ). Kl. 2 på ettermiddagen var føret fullstendig ødelagt av solen, men vi kom oss da noenlunde ned likevel :D Gul'rota på denne turen er utsikten mot Saudehornet og Vassdalstinden. Den må oppleves... (legger ved bilde)

Nabotoppen, Blåtinden, hadde langt færre besøkende. Vi så 4 skiløpere i samlet flokk, og snøen såg ellers ut til å ha fått ligge i fred.

Lørdag sto Revsdalshornet i Sykkylven for tur. Heller ikke en altfor lang topptur. Solen var litt fraværende på formiddagen, så føret var noe bedre enn på Veirhaldet. Vi gikk opp sørryggen fra Tudalen, og tok returen samme vei. Bratt og fin nedkjøring flere steder i sørsida. Føret var klart best de øvre 300m.

Bilder blir nok å finne på web innen et par dager.

post-283-133474389878_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tur og tur... gjorde et forsøk på Husnakkhornet i Sykkylven mandag morgen, men tåkeskyer i fjellet om morgenen stoppet meg et stykke oppi. Dvs fornuften stoppet meg :D Snudde ca kl 10. Vel hjemme ca 12 var det klarnet helt opp. Jeg hadde arbeid på kontoret som måtte gjøres før tirsdag, så der (dvs her..) satt jeg resten av dagen.. :D Håper på bra vær til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei igjen. ei stund siden sist oppdatering her. forholda i sunnmørsalpane er for tida upåklagelige, ja på grensa til legendariske. mykje snø og gode forhold som forhåpentligvis vil holde i fleire veker framover. betydelig meir snø i fjellet no enn same tidspunkt i fjor.

forrige søndag tur på blæja og kårdalstindane frå fivelstadhaugen. her gjekk vi på ski frå bilen og vil tru det enno er kort vei opp i snøen. samme gjeld vel ruta på kvitegga gjennom snødalen. kort vei å bære skia.

tirsdag tur frå kvistaddalen på blåhornet 1120 og storhornet 1377. gjekk ikkje den vanlege ruta mot skårasalen men skar rett opp sida nord for blåhornet. rende ned igjen her og. fantastisk fin side. kan anbefalast. ingen folk å sjå ellers.

torsdag var det tur på geitemjølkhornet 915, gjeitemjølkegga 1230 m og trollvasstind 1285. gjekk den artige geitemjølkegga. sol, men bitande kald nordaustvind til tider. men forholda ned til sanden var enormt bra. 10 cm styresløsh uten gjennomslag heilt i bunn. turen kan anbefalast enno. heller ikkje her møtte vi folk.

fredag gjekk turen til tyssevatnet der vi campa til søndag. utruleg, men ikkje ein kjeft å sjå heile helga i dette området. såg folk på kvitegga og rokkekjerringa både laurdag og søndag. einaste personen vi møtte var frode guldal på storhornet, eller bjørkenibba som honndølene kallar toppen. det var på søndag. men klart vi får takke for at folk heller vil stå i kø på kolåstind og andre opphausa toppar.

laurdag tur til hornindalsrokkjen. isen på tyssevatnet vart vurdert som svært trygg. vidare gjennom blådalen og over trollaksla. ein fantastisk dag på hornindalsrokkjen, sol vindstille og heilt åleine med turfølget lise. returen gjekk ned dalen nordover mellom rokkjen og trollaskla. her var det godt føre, mens den nordaustvendte sida frå trollaskla var gjennomslag og drit.

søndag tur på storhornet gjennom tverrelvdalen. gjekk ryggen frå nordaust til storhornet. sjølv om det var skarp og kald luft i helga var det her reine gryta og varmt og godt shortsvær. resulterte i 800 meter nedkjøring med kanonfine jomfruelige flater og nokre cm med sløsh. var nesten vemodig å forlate dette flotte området søndag kveld. men det var slutt på vin og mat og skyssen bestilt på bjørke søndag 1930.

for dei som vil prøve seg her er det bra å gå opp på sørvestsida av tyssa. snøen ligge ned til ca 500 m, og det er enno ok å krysse elva på denne høgda. men når snøbrua går her kan det være litt vanskeleg. oppgang på andre sida kjenner eg lite til. gjekk der ein gong for nokre år sidan men syns den oppgangen var meir grapsete.

reknar enno med skiføre ein månads tid framover, iallefall i på nordvente ruter. so ingen grunn til å pakke bort skia ved påsketider. flottaste tida er april-mai so lenge snøen ligg.

mvh livsnytar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel... eg er vel egentlig student men det har eg vore i 9 år. går seint, men framover. alle fjelltoppane får skulda for studieprogressjonen. :P

om snøgrensa.... ja sørsida av skjåstaddalen no ca 500 meter. feks på vei til tyssevatnet eller opp lauvadalen. heilt ideelt no å bære skia opp brattaste lia der uten snø og spenne på seg når det flata ut. såg og på ruta til dukhornet, snøen ligg litt ned i skogen der enno, ca 5-600 meter vil eg tru. fin tur enno eit par-tre veker. når det gjeld risenosa og turar på viddal: var der for 2-3 veker sidan og kjørde då eit stykke opp i dalen der. er ikkje langt å gå til viddalssætra no. men nedkjøringa risenosa-viddalssætra er kanskje i seinaste laget. ein del utglidinga der og snøen blir forferdeleg blaut i bratte solvendte sida. var på skjeringstindane for 3 veker sidan altso... då gjekk der 4 stk på risenosa, men dei gjekk opp retning ulvedalen og deretter vestover over topp 1310. dei tok returen samma veien. forresten einaste gongen eg har sett andre på tur der inne :) eg meiner altso at risenosa er litt seint no men klart det går. i fjor var ozzi og eg på skjeringstindane 8. mai, men då måtte vi bære skia eit stykke oppover lia. vil tru det er muleg å gå turar der inne nokre veker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.