kjellinge Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Lurte på om noen har erfaring med Tyin Winter og om den holder det den lover og at man sover varmt og godt i 25 minus ? Siter
Vestmar Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har en Tyin Vinter som er testet ned til 20°C. Det gikk helt greit for meg å ligge kun i lue, t-sjorte og underbukse. Det er veldig individuelt hva man føler er komfortabelt, derfor er det vansklig å si hva du vil oppleve. Det er fordel å ha noe ullundertøy liggende lett tilgjengelig i soveposen, slik at man kan dra på seg ekstra hvis det skulle bli for kaldt. Det hjelper mye medd ett godt tykt liggeunderlag, og unngå selvopplåsende greier i kulda. Siter
kjellinge Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Måtte handle før helga da jeg skulle på teltur..det ble en Tyin Winter. Da vi stod opp søndag morgen viste termometeret -25 grader. Jeg sov med stilongsen rundt anklene og ulltrøya rundt halsen for å være klar men ellers bare boxeren(og en balaclava...). Det funka bra det!! Underlaget var oppblåsbart...tror det er veldig viktig å blåse det HELT opp... Så...jeg tror soveposen er jækli bra... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.