SuperTed Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Og får velge akkurat hva du vil, uavhengig av pris. Hva ville du ha valgt og hvorfor? Her kommer mine 3: 1. Esse 6 kniv - lei av samekniv, fiskekniv og leatherman. Trenger noe nytt midt i mellom - og Esse er harry nok for meg. 2. Arcteryx Beta AR bukse, mulig å få den med snøring nede? Etter lang tids avhold fra skallbekledning er jeg klar til å bli metrofjellseksuell. 3. Montbell ultralight dunjakke - hvor digg må den være på vinteren?? Siter
Bergtass Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Sherpa. Til å bære øl, kano og nødvendigheter på fjellturen. 2. Geit. Mat som går selv kan ikke verdsettes høyt nok. 3. Fri i 3 år med full lønn. for å kunne dra på langt flere turer. Siter
Aspiranten Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Helsport Stjernetind 2 med full gjennomtrekk om morgenen 2. Helsport Ringstind Superlight 2 3. Vet ikke hva mer jeg trenger jeg nå... En randopakke kanskje. Evt. en litt pen hagle. Siter
atari Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Hilleberg Keron 4GT 2. Arc'teryx Stinger Jacket 3. Randopakke SuperTed: Ang. ESEE kniver så er de utrolig bra men også tunge. Jeg har selv en ESEE 4 og det er sjelden jeg har den med på tur. Siter
dragsy78 Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Western Mountaineering Bison sovepose 2. Easton Kilo 3-season telt 3. Mountain Works Cold War parka Siter
+ost Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Jobb som utstyrstester på permanent basis med samme lønn som i dag 2. Tilsvarende jobbordning for kona 3. Barnepass når barna ikke er med på tur! Siter
stsolem Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. Vintertelt, Jannu eller Allak. Stoler ikke helt på Børgefjellteltet når været blir for ille. 2. 3-sesongs dunpose av spitzerklasse. På tide å bytte ut den gamle Alta-posen... 3. Fjellski, f.eks Åsnes Ingstad med fellelås. Siter
TurNisse Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1. RTM Speedo K2 kajakk 2. Solcellepanel GlobalSolar Xpedition, 62W/12V 3. Henger meg på den med 3år fri, med full lønn... Man kan bare drømme... Siter
Mathern Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1) Lupine Betty X Pro hodelykt 2) Helsport Rondane Light telt 3) En skikkelig god sovepose for vinteren.. Sir Joseph? Siter
Chris B. Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 1: Sako 85 Finnlight 2: Helsport Ringstind Superlight 1-2 3: En skikkelig god tur/jakt kikkert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.