knuta Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 hei har svært liten erfaring med friluftsliv inntil nå, så har vært å kjøpt en gassbrenner på biltema (den funker sikkert for en dag..) det jeg lurer på og de kunne heller ikke svare meg på biltema, kan jeg bare montere og demontere den etter behov, eller må den være sammen skrudd til den er tom? Det er helt vanlig singel brenner med tilhørende gass , som skrues sammen til den.. takker for alle svar! knut Siter
Fjellgeitå Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Du kan trygt skru av gassbeholderen og ta den av og på ved behov, om det var det du lurte på? (: Siter
borgern Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Er det den lettvektsversjon til 199 du kjøpte? Hatt den et par år selv og ikke noe feil så langt. Piezotenner virker hver gang enda og. Så du trenger nok ikke være for bekymret for at den skal gå istykker så kjapt. Siter
Koppen Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Er det den lettvektsversjon til 199 du kjøpte? Hatt den et par år selv og ikke noe feil så langt. Piezotenner virker hver gang enda og. Så du trenger nok ikke være for bekymret for at den skal gå istykker så kjapt. Samme her. Min får mye juling fordi den ligger og slenger i bagasjerom, kano, kajakk osv som en "just in case-brenner". Den er faktisk bedre (og billigere) enn to andre gassbrennere jeg har. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.