Mayhassen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Første besøk til Island er gjort, og det var et mer stilig land enn jeg hadde forventet. I juni er det for tidlig for å kjøre på mange av innlandsveiene, på denne turen fulgte vi i hovedsak ringveien [1] rundt hele øya med korte og lange avstikkere. Hvis du har litt tid til å sitte rolig tror jeg egentlig videoen forteller turen best Steder som ble besøkt som anbefales er Vestmannaeyjer. Ferga til Heimaey er billig og tar ca 20min. Innseilingen i seg selv er verdt turen! Fantastiske fugleklipper, pinakler og vulkanske formasjoner. Perlen er Ystiklettur, men adkomsten er noe kronglete (ikke stol på gamle tau.. et velment råd). For oversikt over topper og kart (må trykke inn på topp, så vise toppen på kart) viser jeg til peakbook:http://peakbook.org/tour/15640/Island.html Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Flott og mektig dette her! Misunnelig...men noen må jobbe...Altfor mye jobbing i livet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Meget profft laget video. Flotte, egenartede landskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cral Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva bruker du av utstyr? Digger filmene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Flott og herlig video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.