christ3103 Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Da har endelig hjemmesiden blitt ferdig. Målet er Norge på Langs sommeren 2012 dette er første skrittet. Vill gjerne takke forumet for all hjelp uten dere tror jeg ikke jeg hadde kommet så langt som jeg er nå. Må si en stor takk til Deniz productions som har sponset meg med siden. Hvis noen andre skal ha en ordentlig hjemmeside er det ikke noen tvil om hvem du bør velge vedelerpåtur.no Siter
+ost Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Heisann Ser ut som en fin hjemmeside, oversiktlig og grei å lese. Hadde vært flott med bildetekst av og til, for folk som kanskje har tenkt seg på tur i de samme områdene og som vil ha dette som opplevelsesmål. F.eks, hytta med navn Bristol, hvor ligger den? Så bra idyllisk ut. Lykke til på turen din. Siter
Zabel Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Fin side. Lykke til med prosjektet! Det går helt sikkert bra! Siter
SturlaS Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Flott side som du kan fylle med mye interessant stoff! Har testet den kjapt med MacBook og både Safari og Firefox. Jeg ser at de opprinnelige URL'ene kommer frem hvis jeg trykker på ett av dyrene i toppen av siden, men det har kanskje ikke noe å si? Lykke til videre! Siter
DobbelNilssen Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Fin hjemmeside =) Spennende prosjekt du skal dra i gang med. Blir spennende å følge med hvordan det går. Lykke til på ferden oppover landet =) Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Fin side du har. Blir spennende å følge med på neste år. Siter
REs Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Tar du turen i et strekk, eller stykkevis og delt? Jeg har en bekjent som går Norge på langs, men i mindre etapper som fordeler seg over flere år. Hvis du planlegger å gå turen i et strekk, hvilken rute har du tenkt å gå? Fra Lindesnes og nordåver er det vel mest naturlig å gå langs veien, men når du kommer lenger nordover i Vest- og / eller Østagder så er nok mulighetene flere. Siter
christ3103 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Skrevet 3. juli 2011 har ikke fått med meg at url kommer opp når man trykker på dyrene. ellers holder jeg på med å finne ut en rute, er ganske sikker på at jeg skal gå turen i ett strekk. setter pris på alle tips og forbedringer så bare kom med dem Siter
christ3103 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Skrevet 3. juli 2011 ost: jeg har lagt til bildebeskrivelser? hytta ligger ved ølja Trodde jeg hadde postet noe på bloggen men det kom ikke opp men den er oppe å går nå. Siter
cral Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Mulig det bare er meg, men det virker som du har brukt ganske store bilder på galleriet, slik at man må sitte og vente litt på å få bildene opp, og er det noe surfere ikke liker, er det å vente Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.