strebus85 Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Søndre Mostein (aka lillemostein)! Min barndoms øy beæret på film! Awesome... Siter
Phaser Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Hvem er kameraten du kjefter/kommuniserer på/med? Siter
Trango Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Kan det være Skybert som forsvant fra ei kaserne på Trandum militærleir våren -97? Vi mistenkte at han ble kidnappet av sersjant Nesbø... Siter
apetor Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 Hvem er kameraten du kjefter/kommuniserer på/med? Det er en god venn, selv om vi krangler av og til. Noen ganger lurer jeg på om han bare eksisterer inni hodet mitt, men jeg heller til at han er virkelig. Siter
apetor Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 Søndre Mostein (aka lillemostein)! Min barndoms øy beæret på film! Awesome... Har begynt å utforske Nøtterøy/Tjøme-skjærgården. Søndre Mostein er en flott øy, hadde fortjent mer en 1,8 sekunder! Film og film, en apetorvideo hehe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.