TR Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Det er nok Tefal Bivuak-settet med to kjeler, en liten stekepanne og lokk? Har hatt et slikt sett siden 2003, lett, lite pakkevolum, stekepannen er liten men knallgod. Teflonen er fortsatt hel. Sist brukt i går kveld til fleskepannekaker på Novaen, gikk fint det! Siter
Byrypa Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Det kan nok godt stemme, er omtrent like lenge siden jeg kjøpte settet mitt også, panne, to kjeler og lokk. Lokket har hull/sil på en haldelen og en liten åpning slik at kjeleklypa får plass under. Siter
Per Fredrik Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Bruker non stick stekepanna fra Mini Tangia settet sammen med min Primus ETA Express stove, fungerer greit. Har ikke funnet noe sted denne 15 cm panna selges separat. Kjøpte hele Mini Trangia settet på tilbud for 199.- Trangia har også en stekepanne på 18 cm, denne selges løst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.