Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Bitihorn dr1


Aspiranten

Anbefalte innlegg

Annonse

Har norrøna bitihorn regnjakken...er fornøyd så langt, glidelåsene under armene er lette å dra i og jeg liker plasseringen av frontlommene litt lenger oppe slik at de ikke kommer i veien for hoftebeltet til sekken. Har bare hatt den på 5-6 turer med sekk, så kan ikke helt si noe om holdbarheten ennå.

Hadde egentlig tenkt å gå for marmont mica så visstnok skal være ca 20 gramlettere og halvparten så dyr...sist jeg sjekket! Men kom over norrøna jakken i butikken og da ble det den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Bitihorn Dri1 jakke og bukse.

Det er vanntett og puster, og jeg har pleid å sykle, jogge + gå tur med hunden i det hvis det regner.

Selvsagt blir det svett og klamt når jeg jogger, ikke fult så ille når jeg sykler, men når jeg bare går ute i regnet med hunden, så er det verken klamt eller vått. Aldri hatt det med på fjellet, da jeg har annet tøy til dette. Men det tar ingen plass, så hvorfor ikke? På sommeren er vel dette et fint alternativ, fremfor å gå med skall hvis været er OK.

God lufting under armer, to lommer på jakke og én på rompa i buksa (aldri brukt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.