Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntette pakkposer og skallbekledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på utkikk etter solide vanntette pakkposer, og skallbekledning som både kan brukes i høyfjelle og i skogen sommerstid.

Har relativt lite erfaring med disse tingene så lurer derfor på om det er noen som har noe å anbefale?

På forhånd takk! :)

Annonse
Skrevet

Sea to Summit har gode og solide vanntette pakkposer i alle størrelser.

Finnes mange gode merker når det gjelder skallbekledning.

Norrøna, Mammut, Bergans, Haglöfs, TNF, Arc'teryx, Klättermusen osv osv...

Skrevet

Jeg har også god erfaring med Sea to Summit sine pakkposer. Merk at disse posene kommer i forskjellige tykkelser, og derfor også har ulik slitestyrke. Har også noen fra Exped, som jeg ikke har noe å utsette på.

Skrevet
Da ble d Sea to Summit pakkposer da :)

Noen av dere som har erfaring med Norrøna 'recon' Gore-Tex buksa?

Har den ikke selv, men utfra det jeg har hørt passer den ikke til posteringsjegere da de blir blaute i skrittet da glidlåsen i gylfen ikke er vanntett. Skal komme en forbedret utgave i år mener jeg.

Til annet friluftsbruk året rundt duger den meeeer enn nok! Kan nok bli i varmeste laget midt på sommeren! Da bør man ha noe som puster bedre og kansje en overtrekksbukse som er vanntett heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.