Singlemalt Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Har nettop kjøpt meg et par Crispi Skarven sko, og etter noen turer i marka har jeg funnet ut at de desverre er for store Dette virker plagsomt i kupert terreng da de ikke støtter, og sitter noe dårlig på foten. Og har brukt dem for mye til at de kan byttes Finnes det noe, f.eks såler, jeg kan legge i dem for at de skal passe bedre, eller bør jeg prøve å få dem solgt? Disse skoene har jo såle fra før, og de sålene jeg har sett er ca samme størrelse som disse. Mvh Oppgitt Siter
Henrik.S Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Om du har kjøpt på XXL kan du bare benytte deg av 100% fornøyd og bytte til enten en annen variant eller en str ned. Selvom de er brukt. Siter
Singlemalt Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Str.46! Men skal prøve no såler først som XXL mener vil gjøre susen. Hvis det ikkje funke så ser æ du bor et steinkast unna her Siter
fixern Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Kjøpte selv et skarven par i en størrelse større enn hva jeg vanligvis bruker i vanlige sko (har alltid gjort dette med fjellstøvler). Heldigvis gikk jeg rundt i stua med de i 3-4 dager før jeg skulle på tur, og fant derfor ut at de var alt for store. Byttet til en størrelse mindre. Bedre sko har jeg aldri hatt! Siter
Singlemalt Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Tok kontakt med Crispi angående problemet, og fikk da beskjed om å kjøpe et par filtsåler å legge under sålene som er i skoene. Dette funket aldeles utmerket, og nå sitter de som støpt på foten Når jeg bruker lester, eller tykke ullsokker som dem sier sørpå tar jeg ut sålene! Har gått en del med skoene både i mark og på fjell nå, og dette er de beste skoene jeg har hatt. Sitter som støpt på foten, har plass til å bevege tærne, og en komfort jeg aldri har kjent i fjellstøvler. Så får tiden vise om de er slitesterke!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.