[email protected] Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Er det noen som har vært i Inuvik, og som kan si noe om mulighetene for proviantering der? Reiser ut fra Inuvik til Horton Lake i sommer, og vurderer hvor vidt jeg skal ta provianteringen i Yellowknife eller Inuvik. Det siste ville jo vært det letteste, men er usikker på hvordan butikkforholdene er så langt nord... Siter
Vegar Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Du har vel èn brukbar butikk å handle i i Inuvik (var hvertfall i 2008),men utvalget er ikke i nærheten av det du får i Yellowknife. Regner med du skal fly rutefly fra YK til Inuvik, så det er jo litt avhengig av hvor mye ekstra bagasje koster også. Regn også med noe høyere priser på maten enn i YK. Flyr dere med North Wrigth Air ut til elva? Vi gjorde det i sin tid, men da fra Norman Wells. Vi fikk sendt noe av bagasjen vår (kanoene+"kjøkkenbagen") i forveien fra YK med North Wright Air kostandsfritt, så det hjelpte jo litt på bagasjemengden vi hadde på ruteflyet. Siter
Markus Ingebretsen Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Hvor mye må man regne å betale for fly til YK fra Norge? Husker ikke hva jeg så bilettene gå for på det billigste ifjor. Jeg reiser neste sommer, så billigbilettene er ikke ute så tidlig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.