EA Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Hei Skal ut på rondanestien neste uke Fordi som lurer på hvor den går http://www.turistforeningen.no/rondanestien/ Lure derfor litt på om noen viste hvordan forholdene oppover er med lemmen? er det mange igjen oppover? Takk for svar Siter
dagrus Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Bra med lemen i Rondane (vest) i hvert fall. Såg noen her og der på dagtid, men på natten var det "lemenbonansa". Siter
famjsv Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Nå har jeg gått litt på Øyerfjellet, og på Hedemarksvidda langs Rondanestien. Må si jeg ble litt kvalm av alle lemmenlikene (så noen levende også). Når jeg skulle fylle flaska, lå det lik ved siden av elva (ved Øyungen før Godlidalshytta). Var glad for klortablettene. Brukte Funsaft for å nøytralisere smaken (selv om jeg hadde nøytraliserer). På selve Hedemarksvidda (frem til Halgutusveen) var det ikke tegn til lemmen (bare lort på plankene ved myrene). Likevel sett flere døde gnagere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.