mortonominus Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Dette er et bilde av ei Haglöfs-jakke som er omtrent 5 år gammel. Er det noen som kan si meg hvilken modell det er basert på designet? Siter
finnjpedersen Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Tipper det er herre eller unisex. Dedikerete dame-modeller har vel ofte ett lite utsving nederst ved hoftepartiet. Siter
mortonominus Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Skrevet 18. juni 2011 Jepp, det er ei herrejakke. Jeg lurer mer på om noen kjenner igjen designet og kan fortelle meg hvilken jakke dette er. Er interessert i å finne ut hva slags egenskaper den har, men har ikke jakka her. Siter
Bålmann Skrevet 19. juni 2011 Skrevet 19. juni 2011 Fra hva jeg kan se på bildet, så ser den helt lik ut som ei jakke jeg hadde tidligere med tanke på snitt, lommepassering og stoff? Klarer ikke å huske modellnavnet. Mulig det var "Solid". Hva gjelder stoffet så var det 3- lags gore-tex xcr i min jakke. Relativt mykt stoff til gore-tex å være. Jakka var ganske kort, litt lengre bak. Litt "klatresnitt" med lange ermer, stor hette og kun brystlommer, samt innerlomme i netting hvis jeg ikke husker feil. God jakke som jeg ikke klarte å slite ut på 5-6 år, men som ble forært lillebror når jeg kjøpte meg ny... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.