Aspiranten Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Hei godtfolk. Jeg får besøk til helgen og skulle gjerne hatt en "stang til besøkende". Den bør være så billig som mulig, men gjerne uten at det går ut over fiskegleden. Jeg har fra før Shimano Antares og Guideline Expedition, og liker de meget godt. I tillegg har vi ett par store sjøstenger og ett par skikkelig billige barnestenger 3-15g. Har selvsagt sett litt på Shimano Beastmaster serien og Shimano Exage snelle, og ser at løsningen vil koste rundt 1500,- fritt tilsendt fra skittfiske.no, og minus ytterligere 10% med DNT rabatt. Men før jeg smeller av ordren tenkte jeg å høre om det er noen andre stenger jeg burde sett på? Jeg er åpen for nye tanker og idèer, og gjerne ett annet merke enn Shimano også. Siter
Tom B Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Har selv Shimano Beastmaster stang og Shimano Exage snelle, har bare posetive ord å si om de. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Tror ikke du gjør noe dumt i det kjøpet. Siter
Mathern Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Bestmaster og Exage funker som fjell. Exage i 1000 strl! Hvis du vil enda et hakk ned i pris, så har Shimano en flott serie ved navn Alivio Siter
Chris B. Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Her har du ett annet sett fra Shimano til en meget god pris. Stang, snelle og snøre : http://www.agdars.no/index.php?c=2&kat=NETTBUTIKK&s=getItem&ID_Item=12417 99,- i frakt kommer i tillegg hvis man forhåndsbetaler, 149,- postoppkrav. Siter
wildalfred Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 jeg har denne http://www.xxl.no/fiske/fiskesett/lett-ferskvann/cardinal-trapper-teleskop-fiskesett-1035441 bruker den når jeg skal fiske etter små ørret i bekken nær meg. fungerer som smurt og er EKSTREMT billig Siter
fiskekongen Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Beast og speedmaster stengene til Shimano er fine turstenger. Skal du ha ei billigere stang som gir mye for pengene hadde jeg kikket på Berkley lightning rod. VELDIG mye stang for pengene. Siter
Pikkpakkern Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Kanskje litt sent innspill fra meg siden helgen allerede er kommet. Men tenkte det kunne være verdt å nevne at jeg er veldig enig med fiskekongen sitt forslag, Berkley lightning rod. Utrolig god stang, her får du masse kvalitet og stang for prisen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.