skoging Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 no ser det ut til at eg kjem til å kjøpe bergans trollhetta 95 liter sekk men har lese testen på klikk eller villmarksliv , men det skal vere gjort en hos ute.no og men kan nokon sende me den linken for eg finner ikke den . ellers tar eg i mot erfaringer . skal brukes til turer me 12-20 kg i sekken , eg skal ikke bære kjøtt ned fra fjelle . Siter
Villmarksmannen83 Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Hei. Har brukt sekken i snart ett år og har bare fått positiv opplevelser med den. stor nok til de fleste turer og det er alltid kjekt med ekstra plass ved mindre turer. Jeg anbefaler denne og jeg kjøpte min på coop obs der jeg faktisk sparte 300 kr i forhold til nett der den koster 2500 kr. Siter
borgern Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Brodern har den og er veldig fornøyd. Magasinet selger den for 2000. http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=311&prodid=6523 HEr er test Villmarksliv gjorde i 2009 http://www.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article430422.ece De sier den ikke er så god til de tyngste børene men 12-20 takler den fint. Siter
Aspiranten Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 De fleste utgavene i privat eie som jeg har sett av disse har vært fikset med gaffatape ett eller annet sted på sekken. Prøvde den selv i butikk for bruk til villmarksliv, men den raknet i sømmene av vekta på rundt 17kg allerede inne i butikken, så den fikk aldri bli med ut på tur! Kjøpte Arcteryx istedetfor og har aldri sett meg tilbake. Trollhetta blir vel mest omtalt som en "hyttesekk" etter de testene jeg har sett? Siter
stsolem Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 men det skal vere gjort en hos ute.no og men kan nokon sende me den linken for eg finner ikke den . Har ingen link til deg, men den ble testet i nr. 3, 2007. Mulig jeg kan scanne fra bladet og sende deg. Send meg en pm med mailadresse så ordner det seg sikkert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.