Henrik.S Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Heisann! På flere av sekkene mine har jeg to hemper nederst, kan noen forklare meg hva disse er tiltenkt? Har aldri funnet noe obvious å feste der. er det bare så isøksa ikke skal dingle fritt eller hva? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolletog Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 tiltenkt isøks ja...selvfølgelig kan du bruke de til det som passer deg, jeg for min del skjærer de av mine sekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AMT Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 http://www.trails.com/how_1085_attach-ice-axe-pack.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Aha! Har pleid å feste øksa med bladet vendt oppover jeg. Takk skal dere ha, da fikk jeg svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 På et par av mine sekker er denne stroppen justerbar. Jeg bruker den både til å feste liggeunderlag og telt i. Den er med på å hindre at utstyret sklir ned og faller av. Jeg fester en rem i løkka under liggeunderlaget eller teltetn og opp til en av de remmene som går på tvers utenpå sekken. På en tur fra Haukeliseter til Lysebotn hadde jeg min Hilleberg Akto festet loddrett på utsiden av sekken. For sikkerhets skyld hadde jeg festet lukkesnora på trekket fast til en av de andre remmene på sekken, og to ganger opplevde jeg at teltet ble hengende og dingle i denne snora. Det kunne like gjerne falt ned og blitt liggende igjen i fjellet. Hadde vert litt trist å sove ute på grunn av en slik tabbe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluehue Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 På Atc'teryx-sekker er isøksfestene flyttbare, jeg bruker noen ganger begge på samme side, som holder for stangtube til fluestenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.