Gå til innhold
  • Bli medlem

Overtrekksbukse

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Overtrekksbukse

Jeg forsøker å få tak i en overtrekksbukes til bruk i høyfjellet om vinteren. Den bør helst være av bomull og uten for. Aller viktigst er, ja det er et "must", at den har glidelås i hele siden så den kan tas på når det begynner å blåse uten at støvlene må tas av først. (Bukser uten slik glidelås har jeg flere av allerede, men de må jo tas på før turen starter). Kan noen si meg hvor jeg får tak i en slik ?

Pris er ikke så viktig.

Hilsen Fjellskiløper.

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tipset. Kan du også si meg hvor jeg kan få tak i en lås som er lang nok? Men kanskje kan jeg bruke to låser - en ovenfor og en nedenfor kneet.

Skrevet

Har aldri vært spesielt inne i glidelås verden, men det kan nok være lurt å høre i en sy/hobbybutikk, de kan nok fremskaffe det på en eller annet måte. vet ihvertfall at det finnes gammasjelange glidelåser da jeg har lagd gammasjene mine selv :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange takk Kristian !! Du får en plass i mitt testamente !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.