Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Overtrekksbukse Jeg forsøker å få tak i en overtrekksbukes til bruk i høyfjellet om vinteren. Den bør helst være av bomull og uten for. Aller viktigst er, ja det er et "must", at den har glidelås i hele siden så den kan tas på når det begynner å blåse uten at støvlene må tas av først. (Bukser uten slik glidelås har jeg flere av allerede, men de må jo tas på før turen starter). Kan noen si meg hvor jeg får tak i en slik ? Pris er ikke så viktig. Hilsen Fjellskiløper. Siter
Kristian Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er jo bare å sy inn en glidelås i en av dine allerede eksistrende bukser.. no problemo Siter
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Takk for tipset. Kan du også si meg hvor jeg kan få tak i en lås som er lang nok? Men kanskje kan jeg bruke to låser - en ovenfor og en nedenfor kneet. Siter
Kristian Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Har aldri vært spesielt inne i glidelås verden, men det kan nok være lurt å høre i en sy/hobbybutikk, de kan nok fremskaffe det på en eller annet måte. vet ihvertfall at det finnes gammasjelange glidelåser da jeg har lagd gammasjene mine selv Siter
Kristian Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 http://www.syselv.no/ Butikk i oslo som ha glidelåser bl.a. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Mange takk Kristian !! Du får en plass i mitt testamente !! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.