fjellfrøkna87 Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Halloen! Er ei frøken so fær å spring i fjella på Sunnmøre, men sjøl om det kan vær fint å gå i sitt eget tempo å berre koble av so hadde det jo vært kjekt å ha nokken å dele flotte opplevelser med Gammel, ung, mann, dame, gjeng osv ) Vil gjerne komme i kontakt med andre fjellgåera sjøl om dokke kanskje ikkje bor i nærheten også Turtips taes imot med stor takk.. Både lengre og kortere tura i hele Norge (verden å for den del) Tar også med glede imot tips for "nødvendig" utstyr for en par dagers fjelltur med overnatting på sommerstid ) Siter
Gal Krokfot Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Turtips for ditt lokalområde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5650957&rom=MP og Skiturar i Sunnmørsalpane - Fjella vest for Hjørundfjorden av Jon Hagen & Helge J. Standal. Siter
fjellfrøkna87 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Skrevet 2. juni 2011 Takker.. Er dessverre ikke noe vant på ski på fjelltur. Siter
Gal Krokfot Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Øvelse gjer mester. Start enkelt med Melshornet, Helgehornet, Veirhaldet og liknande. Men fyrst og fremst er det fottursesongen som no står for døra. Du har eit eldorado å velge blant i Sunnmørsalpane. Siter
fjellfrøkna87 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Skrevet 2. juni 2011 Ja ej ser fram te en kjempe flotte sesong Med romsdalshorn, slogen, lauparen og galdhøpiggen som "uoffisielle" mål Siter
REs Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Ja dette frista faktisk litt. Har alltid vore fasinerte av dette området, men eg har hatt så alt for liden mulighet til å besøga desse fjedlå. Når du e fydde på Jæren så e Høgjæren, Bjarkreim og Ryfylkeheiane litt lattare å nå. Kanskje dette konne vore en mulighed? Siter
fjellfrøkna87 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Skrevet 3. juni 2011 Er absolutt ikke kjent i "ditt" område Men skal aldri sei aldri Siter
ronny h Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Hei!! Jeg har tenkt meg ein tur på Hardangervidden i sommer,har vært der noen ganger før og syns dette er ein kjempe plass å gå i fjellheimen på.om du vil så kan du godt være med,ser for meg i August slik at det er mulighet å fiske og gjerne ha ei natt eller to unna åpen himmel også.. Mer info skal du få om du ønsker og når det nærmer seg.Jeg syns det er kjekt med turfølge så hiv deg med Siter
fjellfrøkna87 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Skrevet 3. juni 2011 Hørtes fint ut Har ikke vært der før heller Siter
Fredddeee Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 Alltid hyggelig at komme i kontakt med andre friluftsinetresserte! Siter
Kåre Yttervik Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Har du sjekka ut med Ålesund og Sunnmøre turistforening, det kan godt være du finner mange turglade mennesker der Siter
Kåre Yttervik Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg vurder et par tre dager i sunndalsfjellene om ei uke eller to, føler du får å bli med er det bare å hyle ut Siter
fjellfrøkna87 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Skrevet 27. juni 2011 Spesielle topper du har i kikkerten da? Siter
Kåre Yttervik Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Vurderer å ha Aursjøhytta som base. og ta turer ut derifra. Eller så blir det tur fra aursjøhytta og til grøvudalshytta tur/retur for å få meg rømmegrøt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.