Vandrefalk Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hehe, din versjon av vintermorgen i Norge skal få lov å være den mest fornøyelige jeg har sett hitti.. Siter
Nikke Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Det skulle være nok å ta av for en psykologstudent her, he he he. Vanvittig bra! Siter
martin.m Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Som vanlig Tor; en fornøyelse å se filmene dine. Siter
Koppen Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Fantastisk! Finner ikke passende superlativer. Fenomenalt morsom og deilig galskap! Dette er rene medisinen. Forebyggende, helberedende og lindrene!!! Siter
Koppen Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 er du heilt frisk? Hvis jeg var psykiatrisk sakkyndig, psykolog, eller for den saks skyld allmennpraktiserende lege eller hva det måtte være, ville jeg gitt Apetor friskmeldig kl A. En må nemlig være både intelligent, ha sosiale antenner og ha det godt med seg selv for å være så fullkomment herlig gal. Jeg ville dessuten ha delt Apetor ut på blå resept til alle for å helberede den gemene hop. Mvh Koppen - Bedre sann gal enn bare halvt normal Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.