Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Ronde fjellsko - er de tess?

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn
Skrevet

Når kom Alfa Ronde på markedet ?

Det har jeg ikke fått med meg. Jeg sliter ett par fjellsko i året - først hadde jeg Alfa Walk king, så kom Crispi Besseggen.

Alfa ble som klyser etterhvert sømmene rakna etc, jeg måtte hive de. Crispi er god i læret ennå - men sålen er snart blankslitt.

Jeg kunne hatt lyst på Alfa igjen - men sømmer som gikk opp på Walk King likte jeg dårlig.

Kanskje Ronde er bra da ?

Se hvor jeg går;

www.krovoll.net

(alt siden 2002 ....)

Annonse
Skrevet

Send walk king'ene dine til alfa. De tar ut foret og syr om dårlige sømmer for 200 kr. Blir 100%. Mye bedre enn å kjøpe nye støvler.

I tillegg til Alfa har jeg et par Crispi besseggen. Jeg mener bestemt at kvaliteten på læret er langt dårligere enn på Alfa sine støvler. Er det flere som har de samme erfaringene?

Gjest Anonymous
Skrevet
Send walk king'ene dine til alfa. De tar ut foret og syr om dårlige sømmer for 200 kr. Blir 100%. Mye bedre enn å kjøpe nye støvler.

I tillegg til Alfa har jeg et par Crispi besseggen. Jeg mener bestemt at kvaliteten på læret er langt dårligere enn på Alfa sine støvler. Er det flere som har de samme erfaringene?

Læret /hele overgreia er for dårlig til at det kan lønne seg å sy de.

Jeg har faktisk gått i Crispi Besseggen nå siden i sommer - elendigheta her er ikke læret - sømmene holder,

men mønsteret i sålen er farlig glattslitt nå !

Vet noen av supertilbud på Ronde just nå ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.