robertri Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Noen som har noe anbefalinger. iPoden skal jo være slik en bra sak, men jeg har hørt at den ikke er noe særlig til sport, den er kanskje mere aktuell for teknofreaks. Noen som kan anbefale noen spesielt robuste modeller? Siter
Stig Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg ville nok ikke valgt iPod eller en annen harddisk-basert spiller til treningsbruk. Tror spillerne med fastminne er langt mer robuste overfor bevegelser og støt. Billigere er de også, men så har de til gjengjeld ikke så stor lagringskapasitet. Har allerede ødelagt en spiller under løping - den tålte nok ikke svetten eller luftfuktigheten under jakka. Så tenk på det også, og velg en som ikke ser så sårbar ut mhp fuktighet. Har ingen konkret modell å anbefale. Siter
Kjell Iver Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg har nå Ipod med lilipod utenpå. Det er 100% "safe" uansett vær, og den flyter om jeg skulle miste den i vannet når jeg er i kajakken. Man må selvsagt ordne spilleliste på forhånd. Forøvrig lønner det deg å handle Ipod fra Applestore direkte. Gjorde i hvertfall det i fjor. Billigere og man får med gratis inngravering av navn bak.. Har aldri opplevd problemer med HD basert MP3, men det klikkehjulet på Ipod'en kan være kranglete når man er våt på fingrene. Har hatt 2 Archos tidligere også, og de var kanskje litt mere ustabile. Kjell Iver Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.