Gå til innhold
  • Bli medlem

Josten på langs sent i juni


Anbefalte innlegg

Annonse

Bare husk at det hjelper ikke så mye med tau om man ikke klarer å få opp igjen vedkommende som falt ned i en sprekk. Det er absolutt noe som er verdt å lage seg ett lite scenario og øve på dett før man går i sprekkfarlige områder. I hvertfall om man er bare to. Er man flere på isen og en nede så går det selvsagt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdene opp småttene kjenner jeg dessverre ikke, men vil tippe de er ok utifra hva jeg har sett på bilder fra tidligere i år.

Viktig som Phaser påpeker, en tur opp og ned brefallene krever brekunskap. Og en fører kan være en god invistering. Om du trenger fører kan jeg formidle kontakt med flere flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.