[email protected] Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Er det noen som har erfaring med Alfa Kikut skistøvler? Har nylig kommet hjem fra en 3-dagers skitur med heler som ligner mors kjøttkaker og hovne ankler grunnet gnagsårene som resultat. Støvlene var gått inn fra før (3-4 dagsturer) Brukte ikke ullsokker, men syntetiske og startet med sportstape som ble byttet med compeed. Er det noe jeg kan gjøre med støvlene? Finns det støvler som er betydelig bedre (sitter bedre) ? Får man byttet brukte støvler som ikke passer? Siter
Bjørn-Ivar Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Litt gammel tråd, men..... Jeg fikk nye ski til jul med Kikut støvler. Har vært ute 2 dager med disse, med store gnagsår som resultat. Hvordan gikk det med deg Ingrid? Siter
snooze Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Har en 15-årig datter som er med på lange turer med Kikut. Aldri problemer med gnagsår. Selv har jeg Alfa Skarvet BC. Plages med lett gnagsår, men disse fungerer for meg. Lange turer, så kjører jeg preventiv sportstape på hæl:-) 1 Siter
Bjørn-Ivar Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Det var godt å høre. Satser på at det går seg til Siter
ni liv Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har hatt problemer med gnagsår i kikut, (u)heldig som jeg er så lakk de og ble byttet inn i skarvet som jeg ikke har fått prøvd skikkelig ennå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.