snooze Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Dro med skia på jobb og angret ikke et sekund. I strålende vårsol og frisk bris fra sør tok jeg fjellheisen opp til skiføret i Tromsø. Gikk via toppene til Bønntuva og krysset dalen videre opp på Tinden fra sør. Ned samme vei til dalen og til Røde-Kors hytta og ned i Tromsdalen. Opp til Skardfjellet og ned Krokendalen. Nesten 7 timer i litt dårlig skiføre, spesielt med vanlige tynne fjellski som jeg brukte. Så jo at randonne og fatski folk bare surfet på slushen. Hadde ikke med feller engang, så det ble endel fiskebein og traversering. Sesongens siste skitur i boks. Totalt 2100 høydemeter ble det. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Dag G - Evje Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Var på Tromsdalstinden før digitalfotoapparatet's tid (Yngre steinalder) Hadde vært artig å se noen bilder derifra. Siter
snooze Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 Hadde bare med en mobil med eple på, og den tar ikke særlig gode bilder. Det er sikkert mange her inne som har mye bedre bilder enn meg. http://www.utpaatur.net/turInfo.php?turID=78 Her finner du også bilder/beskrivelser fra mange flotte turmål i nord. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.