Gå til innhold
  • Bli medlem

snø forhold i dividalen


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har ikke vært der, men forsøker meg på en gjetning.

I fjor kunne en kjøre for første gang inn til "rundkjøringa" helt innerst 30. april. Det blir fort snøfritt nede ved elva, men innafor Ole-Nerdgårdsbua er det nok kong vinter som gjelder. Mitt råd: Det er nok latterlig mye råtten snø der inne nå - og den er som kjent svært krevende å ferdes i.

Jeg skal på tur med kompis denne helga. Planen var opprinnelig å gå nord-østover fra Helligskogen (nesten ved Kilpis). Da kommer du fort opp på høyfjellet mellom 800-1000m, og der er det vinter så det holder.

Vi var litt vårhungrige, så vi går Rebbenesøya rundt i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok fritt for snø nede i selve Dividalen. Tror dere kan komme dere til Dividalsthytta uten ski, men da må dere regne med å treffe noe snø. Alt over 400 meter er skiføre i lang tid enda.

Som skrevet lengre oppe er det nok snø innafor Ole Nergård bua også. Og dere må regne med at hele Anjavassdalen er snødekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.