Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men forsøker meg på en gjetning.

I fjor kunne en kjøre for første gang inn til "rundkjøringa" helt innerst 30. april. Det blir fort snøfritt nede ved elva, men innafor Ole-Nerdgårdsbua er det nok kong vinter som gjelder. Mitt råd: Det er nok latterlig mye råtten snø der inne nå - og den er som kjent svært krevende å ferdes i.

Jeg skal på tur med kompis denne helga. Planen var opprinnelig å gå nord-østover fra Helligskogen (nesten ved Kilpis). Da kommer du fort opp på høyfjellet mellom 800-1000m, og der er det vinter så det holder.

Vi var litt vårhungrige, så vi går Rebbenesøya rundt i stedet.

Skrevet

er nok fritt for snø nede i selve Dividalen. Tror dere kan komme dere til Dividalsthytta uten ski, men da må dere regne med å treffe noe snø. Alt over 400 meter er skiføre i lang tid enda.

Som skrevet lengre oppe er det nok snø innafor Ole Nergård bua også. Og dere må regne med at hele Anjavassdalen er snødekket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.