Jonaslampeland Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Er det lov å ha med Drytech mat som Real turmat inn til usa? Kan jeg ta med smertestillende som for eks Paralgin Forte? Noen som veit? Siter
gremlin Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Hvis du har med resepten på medisinen, i dette tilfelle paralgin forte tror jeg det er okei! Jeg hadde både reseptmedisiner og noen real pakker med meg til russland i fjor sommer. Ingen problemer da, men nå er det faktisk strengere å reise til U.S.A Siter
pb Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Har akkurat vært i Alaska med store mengder Drytech (Real). Det står noe om at de nok kan nekte innførsel, men i praksis er dette antagelig ikke noe problem. 1) Det er svært få som blir stoppet/kontrollert, 2) Skulle man bli kontrollert tipper jeg at det likevel går bra så lenge en blir trodd på at dette er til personlig bruk på en "fjellekspedisjon".. Hilsen Petter Siter
panda Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Det er lett tilgang til painkillers over hele USA. De bruker veldig mye sånt og det selges i supermarkeder til lave priser. Tror det er bedre å kjøpe lokalt enn å ta med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.