Gå til innhold
  • Bli medlem

forslag til ny snelle til ei 3-14 grams stang

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har kjøpt me ei haspel stang til fjell fiske å de vart ei shimano beastmaster bx stc 8-9 fot stang ei 5 delt stang i vekt 3-14 gram men er litt usikker på kva snelle eg skal kjøpe til denne stanga er det nokon som har noko å anbefale ? pristakk er sett til ca 1000 kr

Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei

Abu Sorøn 10 kan jeg anbefale på det sterkeste. god utveksling har den også. Kommer med to spoler, en for fireline og en for nylon.

Skrevet

Jeg har også en, ja faktisk to shimano Beastmaster stenger. En BX S.T.C. 180/210Log en Bx S.T.C 240/270 L, og da de ble kjøpt valgte jeg bort Shimanosnellen på grunn av prisen. Det ble Mitchell Avocet II G500ULF til ordinærpris kr. 799,-. Jeg fikk den for kr. 400,- og da ble prisen avgjørende.

Jeg har også en Shakespeare Medalist 2021-030 som nå er mellom 10 og 15 år gammel og en Shakespeare 2400 som nettop har passert 30 år og som fremdeles er i topp stand. Det sier kanskje litt om kvaliteten på disse snellene. (Eller kanskje min evne til å passe på utstyret mitt.) ;)

Shimano sine sneller topper stort sett alle tester og du vil helt sikkert bli fornøyd med en shimanosnelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.