solrikioo Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 http://marka24.no Marka 24 er Norges tøffeste turopplevelse i Oslos bakgård, Nordmarka. I løpet av 24 timer skal deltakerne innom så mange hytter som mulig. Nå kan du utfordre deg selv, venner, kollegaer og familie i en uforglemmelig, grensesprengende 24 timers turkonkurranse. Noen her fra som skal gå? Virker som en spennende konkuranse. Siter
Knut-Erik Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Min samboer og jeg tenkte å melde oss på i turklassen - virker som en morsom greie, og en god anledning til å være innom flere steder enn "de vante plassene" i marka! Siter
Fredddeee Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har läst om det og det virker kjempegöy! Men har ikke noen at gå med akkurat nu, men finner jeg noen så blir det nok av! Siter
fjellrypa Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det er litt dust at en ikke kan stille individuelt. Frem til nå har informasjonen vært ganske mangelfull. Det har f.eks stått ulikt starttidspunkt avhengig av hvilken nettside du leser (har lest både kl.10, 11 og 12). Har bedret seg de siste dagene Siter
simma99 Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Vi er 4 gutter som har meldt oss på. Det skal visst handle om å bite sammen tenna! Gleder meg veldig, selv om det kommer til å bli hardt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.