Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://marka24.no

Marka 24 er Norges tøffeste turopplevelse i Oslos bakgård, Nordmarka. I løpet av 24 timer skal deltakerne innom så mange hytter som mulig. Nå kan du utfordre deg selv, venner, kollegaer og familie i en uforglemmelig, grensesprengende 24 timers turkonkurranse.

Noen her fra som skal gå?

Virker som en spennende konkuranse.

Annonse
Skrevet

Min samboer og jeg tenkte å melde oss på i turklassen - virker som en morsom greie, og en god anledning til å være innom flere steder enn "de vante plassene" i marka!

Skrevet

Jeg synes det er litt dust at en ikke kan stille individuelt.

Frem til nå har informasjonen vært ganske mangelfull. Det har f.eks stått ulikt starttidspunkt avhengig av hvilken nettside du leser (har lest både kl.10, 11 og 12). Har bedret seg de siste dagene :)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.